HTML

Az alva járás (lehet h rosszul írtam)

2010.08.28. 11:25 :: YoungGirl

Éjjel fél négy óra,én nem tudok aludni mert megittam fél liter iceteát.Csönd van.senki sincs fennt.

Képzeljétek el.A csöndben egyszrecsak felül a bátyám az ágyában.Ledobja magáról  a takarót.Valahogy kikászálódik az ágy közepéről.RÁrakja a hatalmas patáit az emeletes ágy lépcsőire.Lassan de hangosan lejön a lépcsőről.Megáll az ágya lőtt,és azt mondja nekem:-Ancsika,én film akarok lenni-felültem az ágyamban-mi van?

-Anicsika,nem érted?Én FILM akarok lenni!

-Máté,jól érzed magad?

-Film akarok lenni!-Ezzel az utolsó mondattal kiviharzott a szobából,bement a wc-be,és akkorát csurgatott.hogy ha bezárom az ajtót akkor is hallani lehetne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://younggirl.blog.hu/api/trackback/id/tr572253972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása